wtorek, 26 kwietnia 2016

Małe kroki..

Step by step..




Byłam dzisiaj u mojego kontakta POZowskiego bo staram się o zapomogę zdrowotną z pracy.Musiałam pójść do staruszki, która skierowała mnie na urlop i dawała cenne rady na poprawę nasienia m. in. jedzenie rzepy hahahaha:)Dr miała fryza jakby dopiero podniosła się z wyra.Myślałam,że padnę!Może rzepa też pomogłaby  na włosy.Mogłam to zasugerować;)
Niestety nie wpisała mi papierów tak jak chciałam.W miejsce rozpoznanie, jak byk stoi NIEPŁODNOŚĆ!.
No nic i tak już pół szkoły wie, więc teraz będzie wiedziała cała;)W sumie wolę to niż kłamstwo i ukrywanie się przez całe życie.Chce kasę, to niech mówi co jej jest;)

Koszmarna miesiączka
Zaczęło się wczoraj delikatnym plamieniem.Dzisiaj już krwawię jak zarzynana świnia!
Rano w toalecie chlusnęło tak,że zamarłam.Bałam się ruszyć.Czułam,ze może być hardcorowo, ale nie aż tak;/

Wczoraj starałam się nie poruszać tematu.Próbowałam się wyluzować.Powoli układam sobie wszystko w głowie.
Było jak kiedyś.Żarty,głupoty, oglądanie filmów, zabawy z psem..

Zmienię to co mogę, resztę sobie odpuszczę.Tylko muszę to jakoś odróżnić,żeby znowu nie wpaść w czarną dziurę.

Dzwoniliśmy do UOKIKu. Tam dostaliśmy informację,że takimi sprawami jak moja z oszustwem, zajmuje się Federacja Konsumenta,Jesteśmy umówieni na przyszły czwartek.Weźmiemy te wszystkie papiery i może tam mi ktoś pomoże.
Mam nadzieję,że niedługo zamknę chociaż ten koszmarny rozdział.



9 komentarzy:

  1. No to trzymam kciuki, żeby tak właśnie było. Chociaż to miałabyś z głowy, i odciążyłabyś ją trochę od ciemnych myśli. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje😊Ta sprawa jest jak kula u nogi i mam nadzieję,że się w końcu jej pozbędę.

      Usuń
  2. Co sie smiejesz, rzepa akurat jest dobra na wlosy :) moja babcia ja uzywala :)
    Szczerze to ja akurat za @ nie tesknie, wcale mi jej nie jest brak, nic a nic :) Ale za to jak juz ja dostane to odegra sie za te 9 miesiecy i bede musiala chyba pampersy nosic ;)
    Powodzenia zycze w przyszly czwartek :) Mam nadzieje ze zalatwicie ta sprawe raz na zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na włosy ok, ale na lepsze nasienie,pierwsze słyszę😉
    Macica sie oczyszcza,więc lekko nie jest.U Ciebie pewnie będzie normalnie😊
    Dziekuje!Mam nadzieję,że ten koszmar niedługo sie skończy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci, żebyś szybko pozbyła się tej idiotycznej sprawy.

    U mnie ciągle nic, już chwilami zapominam, że nie jest po wszystkim.
    Ale męczy mnie to, jak Ciebie ten nieistniejący dług. Dziecka nie będzie, ale ciąża nie chce się odczepić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślę o Tobie..Kurczę,a tam żadnego zakażenia nie dostaniesz?
      Mnie dzis w nocy zalało:(
      Jeszcze nigdy tak nie miałam.

      Usuń
    2. Może i dostanę, ale przy takiej małej ciąży nie tak szybko. Chodzenie tak ze dwa miesiące by mogło spowodować stan zapalny, dlatego tak długo się nie czeka. Mam czas do wtorku - jak samo nie ruszy, to wywołanie.

      Usuń
  5. Tak długo i nic się nie dzieje..Mam nadzieję,że samo sie oczyści.Boli Cie brzuch?Coś czujesz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakieś pojedyncze skurcze. Raz-dwa razy dziennie trochę poleci, a potem parę godzin czysto. To nawet nie jak słaby okres. W takim tempie to pół roku potrwa. Tracę nadzieję, że poleci samo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz;)
Na każdy postaram się odpowiedzieć.Zapraszam do kontaktu!
aranha2205@gmail.com
Pozdrawiam!Skrzydło Motyla.