czwartek, 16 czerwca 2016

7dpt Coś jakbym była w ciąży!



Rano pojechałam na betę i po receptę na clexane. Lekarz przyjął mnie normalnie na wizycie. Szczerze mówiąc liczyłam na to,że podpiszę tylko ewusia i odbiorę receptę w rejestracji.Był bardzo miły.Zapytał jak się czuję.Powiedziałam mu o wynikach.Nie skomentował, więc chyba nie jest źle, albo nie skomentował bo nie zapłaciłam za weryfikację;)
Zapytałam czy jak beta będzie dziś zerowa to mam odstawić leki.Powiedział,że w żadnym wypadku!Trzecią weryfikację mam dopiero w niedzielę, więc do tego czasu wszystko się może zdarzyć;)Życzył mi wszystkiego dobrego i powodzenia.Byłam mile zaskoczona:)

W klinice jak wariatka szukałam potwierdzenia tego,że ta ciąża jest.Pytałam dwie położne co sądzą o tych wynikach.Jedna stwierdziła,że się nie zna (ciekawe), druga,że najważniejsza jest beta, dobrze,że trzeciej nie było bo już nie miałaby co powiedzieć;)

Oczywiście w drodze powrotnej darłam się na wszystkich kierowców.Koleś się zatrzymał, nagle wrzucił wsteczny i gdybym nie zatrąbiła, chyba by mnie staranował.Potem ruszył do przodu i mało nie potrącił rowerzysty!To był chyba jego pierwszy dzień za kierownicą;)
Kolejny jeździec bez głowy, wyjechał przede mnie z podporządkowanej w tempie 10 km/h. Musiałam gwałtownie hamować!Jak żyć?

Oczywiście zapomniałam kupić clexane z tego wszystkiego!Co do clexane..Już wiem chyba dlaczego tak się nazywa. Zostawia po sobie mega wielkie klexy!

Karteczek chyba na razie nie będzie.Mój S. zaczął pisać erotyki:D nie nadające się do publikacji.Wcale się nie dziwię.W końcu chłopina wyposzczony;)
Teraz będą niebieskie!:)

Kiedy byłam na spacerze z psem mijał nas samochód.Z tyłu siedział mały chłopczyk i do mnie machał;)To są właśnie te chwile..niby mało znaczące, nieistotne, przelotne, a wywołujące uśmiech na twarzy, który nie znika na długo.

Ostatnio brakuje mi babci ale nie mojej bo nie była osobą za którą mogłabym tęsknić.Tęsknię za starszą panią,od której mogłabym czerpać życiową mądrość.Chodzi mi po głowie pomysł z wolontariatem.Może jakaś babunia potrzebowałaby pomocy w zamian za pogaduszki przy kawie;)
Tylko boję się,ze trafię na Rydzykową:)i nie będzie odwrotu.

Mój ulubiony kawałek do zumby!!
Dupcia i nóżki same chodzą;)
Uwielbiam szaleć z dzieciakami przy takich rytmach:)Brakuje mi tego bardzo!
A teraz Uwaga!Beta 38,56!;)


36 komentarzy:

  1. Wow!Chyba wypiję za Ciebie i te"zarodeczki"😜😁 wszystko idzie w dobra stronę! Jestem z Ciebie dumna!!! Halo,halo.....erotyki to my już czytalysmy na polskim w liceum😂 hahahaha😁 ale fajnie😊😊😊😊 Paula.

    OdpowiedzUsuń
  2. Paula wznieś toast za malucha i pij ile wlezie!;)Dzięki za wsparcie wariatko;);*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jednoznacznie jesteś w ciąży! Gratulacje! Na pewno fizycznie, ale mam nadzieje, ze i psychicznie! Wierz, wierz, nieustannie wierz! asiek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby tak;)Od wczoraj się tak czuję;)Dziękuję Asiu;*

      Usuń
  4. Gratulacje!!!! Niech pieknie rośnie😄

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytam i kibicuję, ale nie komentuję :) dzisiaj muuuuuszę! trzymam kciuki najmocniej i powodzenia! przesyłam dla Was pozytywne fluidy, niech działają :) Justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko!Jeszcze boje się cieszyć..Ale coś sie dzieje i jest ogromna wiara,którą z odzyskałam😊

      Usuń
  6. Hurra!!!! Mówiłam Ci ☺ dziewczyny otwieram szampana ☺ no będzie dziewczynka jak nic ,cieszę się razem z Tobą, hurra!!!! Będą małe Skrzydełka Motyla ☺ trzymam kciuki za kolejna betę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę w to uwierzyć i boje się jak cholera!Dziękuję😚Miałaś nosa😉

      Usuń
  7. Crazy-cat-lady16 czerwca 2016 22:20

    No to my juz opijamy bede :) Co prawda tylko radlerkiem 0,0%, ale w nazwie ma piwo ;)
    Kciukow nie puszczamy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez opijam radlerem!Jest pyszny!Mix piwa i lemoniady!Wiedziałam,ze cackanie tym razem mi nie pomoże i sie nie myliłam😉Mam nadzieje,ze będzie rosła!

      Usuń
  8. Jupi! Ja już sączę sobie tu za Was winko, bo ta beta bardzo obiecująca:) Takie wieści to ja lubię. Trzymam kciuki i jestem dobrej myśli i Ty też uwierz, że będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze umiarkowana radość😉Wszystko przede mną..Mam nadzieje,ze dla Ciebie też w końcu zaświeci słońce!☀ Dziękuję!

      Usuń
  9. Chwalmy Pana wszelkiego, medycynę, acard i clexane!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukalam Cie ostatnio bo chciałam Ci podziękować🌹 To dzieki Tobie zaczęłam brać to clexane.To Ty mnie zmobilizowałaś do szukania przyczyn nieudanych transferów i konsultacji hematologicznej!Malinko dziękuję🌹🌷!😊

      Usuń
  10. Yeah!!!! Musiałam ruszyć w miasto z mojej wsi bo zasięgu brak. Piję Piñacoladę za Ciebie i nowe życie w Tobie!!!!! Niech rośnie!!!! Niech się rozwija!!!! Niech trwa!!!!!!!! Całuję! Ściskam! Przytulam! Kibicuję dalej!!!! ❤️🍀❤️🍀❤️🍀❤️🍀❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uczuciowa Ty tam nie szukaj neta i nie zawracaj sobie głowy ciążami, tylko odpoczywaj!Masz wdychać świeże powietrze, gapić się w niebo,przytulać męża i wracać do nas i do dzieciątka;)Szlej,pij i ciesz się urlopem!:)
      Dziękuję kochana!Mam nadzieję,że już niedługo będziemy świętować Twój rosnący brzuszek;);*Wspaniałego urlopu!

      Usuń
  11. No pięknie!! Wielkie Gratulacje!! Niczym sie już nie zamartwiaj, napewno będzie wszystko dobrze! Całuski 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anik a jak u Ciebie;)?Dziękuję!

      Usuń
    2. U mnie bez zmian., nic nie czuję.. A wg mojego lekarza betę mam zrobić dopiero w czwartek... Masakra!! A ty czujesz coś szczególnego ??

      Usuń
    3. Od wczoraj nic szczególnego się nie dzieje.Piersi się powiększają, macica się rozciąga i zaczynam się szybciej męczyć.Nie doszukuj się tzw. objawów.Czasem ich w ogóle nie ma.Każda przechodzi to inaczej, a od tego oszaleć można!Musisz wytrzymać.Może zrób sikańca. Mnie dziś już wyszedł;)

      Usuń
  12. Aaaaaa, cudownie, wspaniale!!! Rosnijscie:-)) o.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie niech beta rośnie;)Ja chcę jeszcze przez chwilę mieścić się w spodnie;)Pozdrawiam!

      Usuń
  13. Przez przypadek trafiłam na Twojego bloga i nie żałuję :) Z ogromnym "apetytem" pochłonęłam Twoje posty :) Trzymam kciuki :) Bardzo, bardzo mocno :) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! Mówiłam, że czekanie do 12-14 dpt to bez sensu. Jak ma być coś, to będzie już widać. I że leżenie po transferze w niczym nie pomaga.
    Ale taka beta w 7 dpt, to szansa na bliźniaki. :)
    Może będzie i córeczka i synek. :)
    Trzymam kciuki za niedzielę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie się nie ekscytuję bo wiem,że to mała kropelka.Przede mną jeszcze hoho!Dziś na teście blada krecha.Jeszcze tam jest;)
      Ta weryfikacja jest umowna.Może uda mi się jutro gdzieś wbić, a jak nie to w poniedziałek;)
      Dzięki!

      Usuń
  15. Ale super!! Gratulacje! Naprawdę porządna betka, jak na ten dpt :) trzymam kciuki za piękny wzrost.
    Kas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!Mam nadzieję,że będzie dobrze:)

      Usuń
    2. Wiedziałam, że się uda ;)))) Z takim mega wsparciem musiało :)) tak bardzo się ciesze :*

      Usuń
  16. Jezusie dopiero przeczytałam!😍😍😍😍Kochana bardzo się cieszę i gratuluję z całego serca!

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam Ci pisać ale stwierdziłam,że nie będę zawracała Ci Glowy na urlopie😊Na razie ostrożny optymizm😉 Wracacie juz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,niestety:(Właśnie jesteśmy w drodze,napiszę z domu😊

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz;)
Na każdy postaram się odpowiedzieć.Zapraszam do kontaktu!
aranha2205@gmail.com
Pozdrawiam!Skrzydło Motyla.