środa, 15 czerwca 2016

Ploty,film i smakołyki:)6dpt




Mój chłopak szalał od 8.00 w kuchni.Zapalił się do diety.Gotował kaszę, warzywa, narobił takiego sajgonu w kuchni,że się za głowę złapałam!Zaczęłam wkładać naczynia do zmywarki i się rozkleiłam.Opieprzył mnie,że niepotrzebnie się zamartwiam i wszystko będzie dobrze.Przytulił i już było lepiej.

Mam jakieś rzuty chorobowe.Zaczynam ryczeć, a za chwilę zachowuje się jak gdyby nigdy nic.

Wczoraj S. wrócił z pracy o 21.00 i od razu zabrał się do robienia ciasta.Okazało się oczywiście,że mamy za mało mąki.Ja w takich sytuacjach zawsze leję.Za każdym razem jest to samo.Zabiera się do ciasta i w połowie się okazuje,że czegoś mu brakuje;)Wtedy tak słodko się wścieka:)

Rano pisze do mnie koleżanka,że nie przyjadą bo mały jednej z nich się rozchorował.S. się wkurzył.Biedny mordował się z tym ciastem zamiast odpocząć. Napisałam jej,że chłopina walczył z ciastem i żeby nawet o tym nie myślała!Stanęło na tym,że przyjedzie sama.Nie ma to jak wabik na ciasto:):)

Po wielkich bojach, kilku telefonach do labu w końcu doczekałam się wyniku estradiolu z poniedziałku.Aż boję się pomyśleć że jest bardzo dobry - 3090 pg/ml.
Normy przy in vitro to od 100 do 6000.W sumie nie bardzo  wiem za co odpowiedzialny jest ten hormon i już mi się nie chce czytać.Przy pierwszym podejściu miałam 2280.Potem poleciał na łeb, na szyję.

Rano płakałam bo nic nie czułam, a teraz cycy mam jak Sabrina.Olbrzymy!Wielkie, bolące olbrzymy!Brzuch jak balon!

Koleżanka dobrze podziała na mój nastrój;)Mało in vitro, mnóstwo plotek i śmichów chichów:)Trochę ciasta, kawy i film:)Film sobie ciężki wybrałyśmy, do tego długi jak cholera!Dlatego więcej przegadałyśmy niż obejrzałyśmy:)Zimowy sen

Dopiero ją odwiozłam.Lało jak cholera i nie miałam sumienia jej puszczać w to bagno.Pasy mnie cisnęły masakrycznie!Po drodze zgarnęłam konkubenta z roboty;)

A więc mam wielkie cycki, wielki brzuch i wielką nadzieję!

Pojadę trochę Alicją;)




19 komentarzy:

  1. Oby wszystko rosło - i cyce i brzuch i nadzieja i już za parę dni radość.
    Badasz betę, czy grzecznie czekasz do 9 dpt?

    Uroczy ten obrazek tytułowy. I słusznie się bali - zniszczyły plotki socjalizm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wężon jak zwykle rządna krwi bestia:D Spokojnie, wszystko w swoim czasie;)

      Usuń
  2. Oby dobry nastrój i dokuczliwe objawy nie ustępowały ;) polecam na dobry dzień: Buzu Squat- "Nasze przebudzenie" asiek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko buzu squat!Wieki temu ich słuchałam.Byłam wtedy piękna i młoda;)Dzięki!:)

      Usuń
  3. Nie mogę w to uwierzyć!! Mam na imię Ania i tez mam dzisiaj 7dpt !! To nieriarygodne ze znalazłam twój blog! Strasznie sie cieszę i pozdrawiam gorąco cała trójkę ���� będę Cie obserwować ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu:)Ciekawe czy też tak świrujesz jak ja;)Jak samopoczucie?Mam nadzieję,że te dziewczyny tam są;):)Pozdrawiam!

      Usuń
    2. ja wczoraj miałam transwer i o dziwo mam dobry humor, brak czarnych myśli, tylko spać się chce, ale to napewno po relanium :P U mnie w kinice betę robię już w 3dpt.
      Srzydła Motyla trzymam kciuki!

      Usuń
    3. To trzymamy kciuki teraz za Ciebie:):)Odlot po relanium!Cztery dni masz z głowy!Przynajmniej nie będziesz tyle myślała;)
      U nas też robią ale ja tego nie wykupiłam bo za bardzo mnie to stresuje, a poza tym za duży koszt.
      Dziękuję i tez zaciskam:)

      Usuń
    4. Dziewczyny to ja trzymam kciuki za Waszą trójkę :* oby każdej z Was się udało :)))))

      Usuń
  4. Crazy-cat-lady16 czerwca 2016 12:21

    Najlepsze lekarstwo na smutki to zakupy, plotki i cos slodkiego :)
    Mam nadzieje iz te objawy sa wynikiem maluchow za co oczywiscie trzymamy kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakupy mi raczej psują humor.Kupię coś a potem mam wyrzuty sumienia,że tyle wydałam:D

      Usuń
  5. Och! A ja nie dostałam relanium.. Wiec świruje już od pierwszego dnia! Czuje sie bardzo dobrze ale cały czas leżę.. Mam nadzieje ze brak objawów to dobry objaw. Ściskam Was gorąco i trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas w klinice serwują ten cudowny specyfik na wyluzowanie;)
      Ja nie leżę!Leżałam przez trzy transfery teraz mam to gdzieś.Nie wiem co do objawów.Ja miałam ostatnio wszystkie, a beta nul!

      Usuń
    2. A Ty tak wcześnie testujesz ? 9dpt ? Mój M powiedział ze najwcześniej 12 dnia... Ale cały czas negocjuje Hihi tylko nie wiem czy dobrze mi to wyjdzie 😃

      Usuń
    3. Anik, w Invimedzie po podaniu blastocysty miałam od lekarza zleconą betę w 9 dpt i była 78, czyli już spokojnie widać. Po transferze dwudniowych w 12 dpt.
      Tak późno każą badać, żeby się nie podniecić jakąś biochemiczną. Że w 9 dpt wyjdzie Ci 5 i potem się zamartwiasz, czy urośnie za dwa dni, czy nie. Ale i tak się zamartwiamy i niecierpliwimy. Lepiej wcześniej wiedzieć, czy się w ogóle coś dzieje. Jak 9 dpt wyjdzie beta 0, to nie ma szans, a każda inna daje nadzieję.

      Usuń
    4. No tak, masz racje! Ja muszę czekać.. Mi w Nowomedice zalecają dopiero 14-15 dzien, ale kto to wytrzyma!! 12 już jadę napewno.. Oby pozytywne były te nasze bety..

      Usuń
  6. Już nie mogę się doczekać Twojego testowania. Czuję, że może się udać, że teraz będzie inaczej i że będą obie dziewuchy. ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Co ja bym dała za chociaż jedną dziewuchę😊
    Tak bardzo boję sie rozczarować siebie i Was..

    OdpowiedzUsuń
  8. Cyce i brzuchol dobrze wróżą, to dobre znaki. Ja ciągle się macalam po cyckach sprawdzając czy bolą czy nie bolą. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz;)
Na każdy postaram się odpowiedzieć.Zapraszam do kontaktu!
aranha2205@gmail.com
Pozdrawiam!Skrzydło Motyla.