wtorek, 12 stycznia 2016

Wiadomość z ostatniej chwili!!!!

Przed chwilą zalogowałam się na konto esądu. Mało nie spadłam z fotela!Tym razem ze szczęścia!!!
Sąd uznał mój sprzeciw, oddalił pozew, uznał,że nie doręczono mi korespondencji i cofnął nakaz komorniczy!!!Jupi!
Całą korespondencję kierują na adres aktualny i ewentualnie do rozpatrzenia we właściwym miejscu zamieszkania sądzie.Nie sądzę aby ktoś ponownie się z tym bawił, ale jak będzie trzeba pojadę do swojego miejsca zameldowania i udowodnię,że nie jestem winna!
Najważniejsze,że cofają nakaz komorniczy!
Dziękuję za wsparcie!

5 komentarzy:

  1. Wspaniale!!! W końcu dobre wieści:))) Kamień z serca!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super informacja :) trzymałam kciuki za pomyślne rozwiązanie i udało się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Oby tylko tej firmie nie chciało się ponownie Cię męczyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wierzyciel wczoraj dostał informację o postanowieniu sądu.Teraz teoretycznie w ciągu dwóch tygodni może wnieść ponownie pozew do sądu właściwego mojemu miejscu zamieszkania.Jak im się będzie chciało bawić z przedawnionym roszczeniem, to to zrobią.Na szczęście udało się wstrzymać egzekucję, a z resztą sobie poradzę;)
    Dziękuję Wam bardzo za kciuki i wsparcie!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. NiE ma za co :)
    Po to jesteśmy żeby nawzajem się wspierać :))))
    I żeby tylko wszystko dobrze się skończyło

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz;)
Na każdy postaram się odpowiedzieć.Zapraszam do kontaktu!
aranha2205@gmail.com
Pozdrawiam!Skrzydło Motyla.