niedziela, 19 czerwca 2016

Im dalej w las.. 10dpt



Rano postanowiłam sprawdzić czy nadal jestem w ciąży.Osoby, które zachodzą ,,normalnie" w ciążę chyba tak nie cudują i nie mają w domu miliona testów do codziennych potwierdzeń stanu błogosławionego;)

Co robię rano po przebudzeniu?Sprawdzam stan cyca, czy jeszcze jest duży i boli, łapię się za brzuch, czy nadal wzdęty.Potem kieruję się do łazienki, upewnić się,że dzidziuś jest jeszcze ze mną.

Mało zawału nie dostałam, kiedy przez chwilę nic się nie działo.I jest!Moim oczom ukazała się może nie najgrubsza i najpiękniejsza ale krecha, na którą czekałam 4 lata:)
A więc dziś też jestem w ciąży:)


Moja przyjaciółka, matka dwóch synów się ze mnie śmieje.Nie ma się kurna co śmiać!Trzeba się upewnić;)Zamówiła dziewuchę dla jednego z synów.Czy ja wiem.To nie jest chyba mój wymarzony zięć.Może i ma włoski look ale niedobry jak diabli:D


Plecy!Mamulko!Strasznie mi dziś dokuczają.Nie mogłam sobie cały dzień znaleźć miejsca i pozycji.Poza tym nie jest najgorzej.Piersi nie ruszam ,tylko je oglądam.Fajne są:)Już mogłyby takie zostać;)Takie jak to mówi młody z reklamy Playa idelalne!

Śnią mi się jakieś koszmary.Ostatnio bociany rodem z Hitchcocka.Stado latające nad moim blokiem.Jeden z nich okazał się opierzonym, brzydkim chłopem!

Mój rycerz musiał dziś na blaszanym koniu jechać na chwilę malować komuś coś tam.Oto list pełen miłości:

Podmieniłam mu kolor,Już mi się znudziły żółte;)

Rozmawiał przez telefon z kolegą.Z rozmowy wywnioskowałam,że kolega powiedział coś w stylu dlaczego ja nie mogę zrobić obiadu.Mój odpowiedział,że ja źle się czuję, a poza tym on robi to lepiej. Noż kurna!Jego żona już chyba w 4 mcu ciąży.Może on choćby raz podał jej obiad?!.Lekko mnie zagotował.Deprawuje mi tu partnera.

No właśnie Ci znajomi.Ciągle nalegają na spotkania.Ok to jest kolega mojego S, ale ja ich nie lubię.Są młodsi o jakieś 12 lat i zupełnie nie mam o czym z nimi rozmawiać.Laska jest uzależniona od niego pod każdym względem.Ostatnio zrobiłam jej wykład o niezależności i myślałam,że mnie nie polubi, a tu masz!Poradźcie mi proszę jak im to zakomunikować,że raczej nie jesteśmy sobie przeznaczeni.Mój chłop się denerwuje,ze nie będzie ciągle kłamał,że jestem chora:D
Jeżeli kogoś nie lubię, to raczej ta osoba to czuje, kurna Ci nie poczuli no.To jest jego kolega nie mój, a ja go nie ciągam do swoich znajomych.Ciężki temat.


Wczoraj obejrzeliśmy Pit Bulla nowe porządki.Ale skopany!Tragedia!Gdyby nie Ostaszewska, wyłączyłabym po pół godzinie!Nie wiem skąd Vega wziął tych aktorów.Chyba z drewutni, tacy drewniani.No ten Majami niczego sobie jak nic nie mówił:D
Ale obejrzałam też Anomalisa. Dziwny ale bardzo mi się podobał.

Nie wiem co z kawą.Dopóki nie wiedziałam,że mam lokatora jakoś nie bardzo się tym przejmowałam ale teraz nie wiem co robić.Pić nie pić?Piję jedną słabą po południu.Poradźcie coś!

Jutro jadę na betę.Trochę ten bladź na teście mnie martwi, bo powinien być już chyba wyraźniejszy.Jutro się okaże czy Beata urosła!


Let it Flow!
 Cudna trąbka...


15 komentarzy:

  1. Nie wiem co z tą kawa....Ale wiem,co ze znajomymi...olej ich😁 zresztą...to są jedyni jego znajomi? Jeśli tak,,to trochę lipa zrywać kontakty...niech on je podtrzymuje😄 nie ma co się spinac😊 ja też mam tak,że jak kogos nie lubię..to to widać😁 hmmm....młodzi są,nie mają doświadczenia😝 pozdrawiam,czerwcowy Aniele😊 😘 Paula.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ps.też miałam fajne cycki na początku ciąży....😁 a niech tam,dalej są fajne😝😝😝 i Twoje też będą😉 P.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz ale to jest takie nachalne.A jak mówi mój S. jestem krnąbrna:D Im bardziej ktoś naciska, tym bardziej mnie wnerwia:D
    No własnie nie mają;)Mam wrażenie,że między nami jest przepaść pokoleniowa;)
    Nieźle go ponosi z tymi rymami hahaha:)Zawsze mnie ubawi;)Pozdrawiam Pauletto;P;* Jak zwykle można na Ciebie liczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja krecha to jest widoczna:) jak ja robilam 10 albo 11 dpt to po 10 min wyrzucilam test bo nic nie było, po pół godz wygrzebalam z kosza i była ale prawie lupy potrzebowałam na nastepny dzień nie bylo lepiej...co do kawy to jak Ci smakuje i masz ochote to pij, ja mialam transfer na początku lipca a na poczatku sierpnia pojechaliśmy nad morze, na wyposażeniu był taki tradycyjny ekspres do kawy, rano budził mnie cudowny zapach kawy przygotowanej przez męża, żłopałam dwa kubki na raz, aż pewnego dnia, jakby mnie ktoś zaczarowal, czuje kawę i prawie (przepraszam) pawia puscilam, skończyła się kawka zaczęły mdłości, sucha bula na śniadanie , pomidorowka na obiad, całe menu, tak więc jak masz ochote pij, za chwile pewnie już nie będziesz mogła, czego ci oczywiscie życzę 😄

    OdpowiedzUsuń
  5. Może masz racje😊 Trzeba żłopać póki można😉Moją przyjaciółkę też odrzuciło.Teraz nie pije juz w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie było podobnie z kawa, to nawet był pierwszy z objawów ciąży, byłam pewna, ze się udało gdy "śniadanie" przestało pachnieć i smakować;) potem faktycznie przyszły mdłości.. Ale kiedy mdłości minęły to przeprosiłam się z kawa i pije jedna z ekspresu około południa.. Akurat z ciśnieniem ciąży nie mam problemów, nawet po kawie i przed wizytą kontrolna mam niskie:) co do znajomych to higienicznie jest unikać ludzi, których nie lubimy. Asiek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi na razie wszystko wchodzi.Za to zaczęło mnie swędzieć całe ciało.Nie wiem czy to objaw ciąży.
      No staram sie właśnie unikać i robię co mogę żeby się nie męczyć😉

      Usuń
    2. Mnie swędzi skóra na brzuchu i udach, biorę to za normalny objaw "powiększania się" i smaruje, smaruje i jeszcze raz smaruje, dwa czasem nawet trzy razy dziennie. Warto dbać o skórę od samego początku, nie czekać aż brzuszek będzie widoczny. Słyszałam też, ze swędzenie w ciąży może oznaczać źle funkcjonująca wątrobę ale nigdy szerzej się tym nie interesowałam.

      Usuń
    3. A czym smarujesz?Mi badał ostatnio wątrobę hematolog i bylo ok.Poza tym chyba nie jem nic co by ją obciążało.

      Usuń
    4. Czasem skóra na całym ciele swędzi po prostu z przesuszenia i jest to chwilowe, może minie kiedy porządnie ja nawilżysz. Ja od pierwszego miesiąca smaruje brzuch balsamem z Babydream dla mam z rossmanna, kupił mnie zapach, który jest dla mnie kwintesencja zapachu niemowlęcia.. Resztę ciałka smaruje czym popadnie ;)

      Usuń
  7. Crazy_cat_lady19 czerwca 2016 20:35

    Karteczka super :)
    Ja tez pije jedna kawe dziennie, ale za to rano.
    Blada krecha sie nie martw. Ja w 14 dpt tez mialam bladziuchna, dopiero test Clearblue pokazal mniej wiecej w ktorym tygodniu ciazy jestem :)
    A na bol plecow jest dobry cieply oklad. Podkladaj poduszke pod plecy jak siedzisz to troche powinno ulzyc.
    Pozdrawiamy cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Was to w ogóle bety nie robią chyba.Dzięki za rady😊Pozdrawiam!

      Usuń
  8. PiJ kawę jeśli tylko masz ochotę :) później jak coś samo Cię od niej odrzuci :))) fajnie widzieć 2 kreski :) super widok :))) Trzymam kciuki za jutrzejszy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie zaglądałam, ponieważ brakuje mi czasu ostatnio, a tu taka nowina! Cudownie! :)
    Gratuluję, będzie wszystko dobrze! ;*
    Raz też widziałam u siebie na teście dwie kreski, widok bezcenny.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kombinujesz - kreska jak najbardziej w porządku. Beta to tylko formalność.
    Fajnie, że Twój tak to naturalnie przeżywa. Jemu niepłodność nie odebrała radości.
    Tak było w mojej pierwszej ciąży - szybko mówiłam i nie myślałam, że coś może pójść nie tak. Mój, po ledwo uratowanym pierwszym dziecku był bardziej powściągliwy.
    Teraz nie potrafiliśmy się tak po prostu ucieszyć.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz;)
Na każdy postaram się odpowiedzieć.Zapraszam do kontaktu!
aranha2205@gmail.com
Pozdrawiam!Skrzydło Motyla.